Istnieje wiele terminów, które można wykorzystać, aby podnieść wartość swojej działalności. Wykorzystywanie różnych świąt w roku jako nowych okazji do promowania marki to plan, który zawsze się sprawdza, ponieważ każda ważna data jest doskonałym pretekstem, aby zachwycić i zaskoczyć swoich klientów. Jeśli już o tym pomyślałeś, a nadal nie masz dobrego pomysłu na zrobienie im niespodzianki, podamy Ci kilka wskazówek dotyczących dobrych promocji na Halloween.
Halloween to jedna z najważniejszych dat w roku, dlatego warto zaproponować swoim klientom wyzwanie, promocję lub intrygującą kampanię z nagrodami, która będzie doskonałym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności i nadanie marce potrzebnego impulsu. Dobre promocje na Halloween z pewnością przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, ale także wzmocnią relacje oparte na zaufaniu, jakie udało Ci się zbudować z klientami.
Punktem wyjścia dla dobrej kampanii promocyjnej związanej z Halloween jest oryginalność. Choć jest to trudne zadanie (zwłaszcza w przestrzeni cyfrowej, gdzie promocje na Halloween stają się coraz bardziej powszechne), Twoja marka nie może być wyjątkiem.
Wśród korzyści, jakie może przynieść Twojej marce bardzo dobra kampania promocyjna na Halloween , jest wykładniczy wzrost społeczności użytkowników, znacznie większa świadomość tego, do jakiego rodzaju odbiorców możesz lub chcesz dotrzeć, a także nieskończone możliwości, które obecnie wiążą się z osiągnięciem wirusowości .
Niezależnie od tego, jakich korzyści szukasz, wszystkie można osiągnąć dzięki dobremu marketingowi promocyjnemu , ale aby to zrobić, powinieneś znać kilka wcześniejszych wskazówek, które mogą być przydatne.
Nagroda jest pierwszą rzeczą, o której należy pomyśleć przed rozpoczęciem jakiejkolwiek promocji. Nie ma nagrody, nie ma gry. Dlatego należy poświęcić dużo czasu na zastanowienie się nad najlepszą możliwą nagrodą. Nagroda powinna odpowiadać zarówno wyzwaniu, jak i wymaganiom, o które prosisz. Nagroda powinna być współmierna do wysiłku każdego uczestnika.
Wykorzystaj wszystkie możliwości estetyczne, jakie daje data. Wykorzystaj paletę kolorów i wszystkie symbole, które ta data ma do zaoferowania. Szczególnie w sieciach społecznościowych nie należy spuszczać z tonu, dbać o wygląd swojego kanału, promować się za pomocą małych alegorycznych filmików, takich jak rolki czy TikTok. Szanuj wizerunek loterii, ponieważ po nagrodzie jest to najważniejsza rzecz.
Zacznij od dobrej kampanii intrygującej w mediach społecznościowych na kilka dni przed promocją lub akcją promocyjną. Następnie przypominaj o nich często za pomocą drobnych działań, które odświeżą pamięć odbiorców, aby zwiększyć ich udział w promocji Halloween.
Wykorzystaj wszystkie możliwe sposoby, aby rozpowszechnić informacje o promocji na Halloween, tak aby każdy został skierowany do głównej kampanii loteryjnej. Inwestuj w promocje - czasami niewielka pomoc finansowa może okazać się bardzo pomocna w zwiększaniu promocji.
Po zapoznaniu się z tymi punktami, rozpoczęcie własnej promocji na Halloween będzie o wiele łatwiejsze. Oto kilka pomysłów:
Przerażające kupony rabatowe: Jest to idealna metoda, jeśli nagroda jest związana z uroczystością. Wygeneruj formularz z kuponami rabatowymi dla osób śledzących Twoje sieci społecznościowe lub użytkowników Twojej witryny.
Loterie lub ruletki z nagrodami dla duchów: Polegają na losowym nagradzaniu swoich zwolenników, zgodnie z zasadą ruletki. Jest to jedna z form promocji, która generuje najwięcej interakcji wśród odbiorców, a co za tym idzie - znacznie więcej odwiedzin i zwolenników.
Quiz o horrorach: Utwórz quiz dotyczący ogólnej wiedzy o święcie lub o dowolnej ikonie kultury, kina lub telewizji, która jest bezpośrednio związana z tym świętem. Masz do dyspozycji duży katalog duchów, potworów i wszelkiego rodzaju stworzeń, które możesz wykorzystać.
Grapamięciowa: Gry zawsze stanowią bardzo atrakcyjny element interaktywny. W tym dniu możesz zainspirować się piekielną estetyką i stworzyć małe gry umysłowe, które mogą dodać kupony lub punkty rabatowe, które Twoi klienci będą mogli wymienić na swoje zakupy.
Ankietytypu "cukierekalbopsikus": Jak nakazuje zwyczaj, zainspiruj się klasycznym powiedzeniem i wygeneruj ankiety, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o potrzebach Twoich odbiorców, a tym samym będą w stanie wygenerować nagrody i promocje dostosowane do ich potrzeb.
Organizuj konkursy w serwisach społecznościowych: Obecnie bardzo modne w serwisach społecznościowych są loterie. Tym razem możesz zaprosić swoich naśladowców do przesyłania małych filmików z makijażem ultratumba, aby nagrodzić najlepszy z nich.
Powiązane artykuły: