Oprogramowanie dla fryzjerów Oferuje wiele funkcji, które znacznie ułatwiają organizację wszystkich aspektów działalności, takich jak między innymi kontrola terminów, inwentaryzacja, zamawianie towarów, zarządzanie pracownikami i księgowość.
Bez wątpienia jedną z najciekawszych funkcji oprogramowania dla salonów jest szczegółowa i obszerna baza danych każdego z Twoich klientów, która pomoże Ci zaoferować spersonalizowaną obsługę i wdrożyć działania marketingowe.
Oto kilka pomysłów, które możesz wdrożyć, aby zwiększyć lojalność klientów i poprawić ich doświadczenie przy każdej wizycie.
Platforma oferuje możliwość wysyłania maili do klientów, więc mając dostęp do ich historii, możemy wysłać wiadomość przypominającą o tym, że od ostatniej wizyty minęło już trochę czasu i że pora zarezerwować kolejną.
Wysłuchanie opinii klientów jest niezbędne, aby ulepszyć swój biznes i sprawić, że poczują się ważni. Wiedząc, że mogą ocenić Twoje usługi, wydać zalecenia i że jesteś uważny na to, co myślą, może zrobić różnicę między jednym salonem a drugim. Nie zapominaj również, że najlepszą reklamą jest słowo z ust.
Oprogramowanie przechowuje bardzo szczegółowe karty każdego klienta. Gromadzi w jednym miejscu wszystkie wizyty, wykonane zabiegi, zdjęcia efektów, a nawet kolor włosów czy ulubiony rodzaj kawy. Dzięki tym wszystkim informacjom poznasz dogłębnie swojego klienta, dzięki czemu będziesz mógł zapewnić mu obsługę i jakość, której oczekuje.
Dobrze prosperujący salon potrzebuje szczęśliwych i zadowolonych pracowników. Oprogramowanie umożliwia przydzielanie prowizji na podstawie wyników, niezależnie od tego, czy chodzi o wydarzenia, produkty czy usługi.
Jak być może zauważyłeś, oprogramowanie do rezerwacji nie tylko utrzymuje Twój salon zorganizowany; jest to również bardzo wszechstronne narzędzie do poprawy relacji z klientami.