Wszyscy widzieliśmy wizytówki dla lekarzy, banków i ludzi biznesu, ale to narzędzie promocyjne może być stosowane w każdym zawodzie lub sektorze biznesowym.
Wizytówki mogą być wykorzystywane do promowania lokalizacji, ustalania terminów lub informowania o usługach dostępnych w Twoim spa.
W tym artykule omówimy funkcje kart spa, informacje jakie powinny zawierać oraz różne modele.
Treść karty może się różnić w zależności od jej przeznaczenia, ale jest kilka kluczowych rzeczy, które powinieneś w niej zawrzeć:
Logo Twojej firmy
Nazwa firmy
Adres
Numery telefonów
Media społecznościowe
Inne formy kontaktu
Niezależnie od funkcji karty ważne jest, aby osoba, która ją otrzyma, mogła się z Tobą skontaktować lub wrócić do Twojego lokalu, jeśli jest zainteresowana lub ma pytania dotyczące danej usługi.
Karty mogą służyć po prostu do informowania o Twoim obiekcie, promowania usług, służyć do zapisywania spotkań lub być wykorzystywane jako narzędzie rabatowe. Opcje są nieograniczone, wystarczy pomyśleć o swoich potrzebach biznesowych i zastanowić się, jak karta mogłaby pomóc w osiągnięciu tych celów.
Są to zazwyczaj proste karty, które po prostu identyfikują Twoją firmę i dodają Twoje dane kontaktowe. Bardzo przydatne są do posiadania w recepcji lokalu, aby klienci zainteresowani Twoimi usługami mieli informację, aby zadzwonić w celu umówienia się na spotkanie. Oto przykład tego typu karty:
Są one podobne do wizytówek, ale zawierają listę usług oferowanych w lokalu. Są idealne do rozdawania w zatłoczonych miejscach, gdyż działają jako forma reklamy. Dążą do przyciągnięcia uwagi i wywołania ciekawości u potencjalnych klientów. Ważne jest, aby były one odpowiednio oznaczone i zawierały dane kontaktowe lokalu.
Pełnią one funkcję promocyjną, starając się przyciągnąć uwagę klientów i zaprosić ich do zakupów w sklepie. Można je rozdawać poza lokalem i w ten sposób przyciągać nowych klientów.
Można je również wykorzystać jako sposób nagradzania lojalnych klientów. Można rozdawać karty, które muszą być podpisane przez kierownika sklepu przy każdym konkretnym zakupie. Po wydaniu ustalonej kwoty pieniędzy, klientowi będzie przysługiwało jakieś świadczenie.
Pełnią one funkcję zaplecza dla umówionego klienta. Zawiera on zabieg, który ma być wykonany, imię i nazwisko klienta, termin, na który jest zaplanowany. W niektórych przypadkach karty te służą również do dokonywania płatności, osoba, która obsługiwała klienta wypełnia ją odpowiednimi specyfikami, a konsument wręcza ją w kasie.
Istnieje wiele dostępnych narzędzi do tworzenia wizytówek. Rozmiar to zazwyczaj 9x5cm; zdarzają się jednak inne warianty.
Chociaż idealnie powinieneś zatrudnić projektanta, który może zapewnić ci unikalny i wyjątkowy projekt, możesz znaleźć darmowe opcje na Canva, które możesz dostosować. Pamiętaj jednak, że tego typu projekt może być w użyciu przez inne firmy, które są Twoją konkurencją. Ważne jest, aby Twoje karty respektowały Twoją tożsamość graficzną jako firmy; nie ma sensu mieć atrakcyjnego projektu, który nie wygląda jak tożsamość Twojej marki.
W skrócie, istnieje niezliczona ilość rzeczy, które można zrobić z wizytówkami, jest tak wiele sposobów na włączenie tych narzędzi do codziennego funkcjonowania firmy i są one niedrogim sposobem na reklamę. Rozważając wydrukowanie kart dla swojego spa, zastanów się, co chcesz dzięki nim osiągnąć i zaprojektuj je odpowiednio.
Artykuły powiązane
1. marketing sensoryczny w celu przyciągnięcia większej liczby klientów
2. Dowiedz się, jak tworzyć broszury, które przyciągają więcej klientów