Frazy dla lojalnych klientów

/

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Estetyka
  3. Frazy dla lojalnych klientów

Posiadanie lojalnych klientów to aspiracja, którą ma każda firma, ale mało kto myśli o tym, jak dalej pielęgnować tę relację po jej utrwaleniu. Musimy nadal okazywać naszym stałym klientom wdzięczność, dobrą obsługę, a przede wszystkim zaufanie. W tym sensie, dziś przynosimy Ci kilka fraz, które mogą pokazać Twoim najbardziej lojalnym klientom, że wciąż jesteś dla nich.

Podczas gdy sposoby na okazanie uznania są w zasadzie nieograniczone, od e-maili z podziękowaniami po zakupie do małych akcentów w sklepie, najważniejsze jest to, że określasz wiadomość, którą chcesz przekazać, a następnie środki, dzięki którym możesz ją rozpowszechnić. Pamiętajmy, że dbanie o zadowolenie naszej społeczności, słuchanie jej i zajmowanie się nią we właściwy sposób zapewni sukces naszego biznesu.

Możliwe wiadomości z podziękowaniami

Zanim zaczniesz coś mówić, powinieneś określić, co chcesz przekazać. W tym przypadku chcesz podziękować swoim lojalnym klientom za stanie przy tobie i zaufanie do twojego biznesu, istnieje wiele sposobów, w jaki możesz to zrobić.

  • Podziękowanie po zakupie: Ta wiadomość jest podawana po dokonaniu przez klienta zakupu w Twoim sklepie. Można je wysłać na różne sposoby - w formie kartek z podziękowaniami w lokalu lub automatycznych maili w przypadku, gdy posiadamy sklep internetowy. Zwykle są to proste komunikaty, na przykład: Dziękujemy za zakupy w ____! lub może nieco bardziej emocjonalne Jesteśmy dumni, że pracujemy dla Twojego serwisu! Zaletą wysyłania tych wiadomości pocztą elektroniczną jest to, że w zależności od platformy e-mailingowej, której używasz, możesz spersonalizować wiadomość, aby zawierała imię klienta.

  • Podziękuj im za lojalność: Ten typ wiadomości jest bardzo powszechny w okresie świątecznym, np. w okresie Bożego Narodzenia. Jest to okazja, aby podziękować klientowi za jego lojalność przez cały rok i pokazać, że jest on cenny dla firmy. Przykładem komunikatu, który może być rozpowszechniany jest: życzymy Wam wesołych świąt! Dziękujemy za dołączenie do nas i wspieranie nas przez cały rok.

  • Życzenia urodzinowe: Te wiadomości są znacznie bardziej osobiste, ale mają głębszy wpływ na klientów. W zależności od bazy danych, którą zarządzasz, będziesz miał dostęp do urodzin swoich częstych klientów, więc możesz wysyłać automatyczne wiadomości z gratulacjami. Jest to sposób na pokazanie swoim częstym klientom, że cenisz ich jako osoby.

Choć wszystkie te komunikaty są punktem wyjścia, zawsze można dodać pewne narzędzia marketingowe, które wzmocnią przekaz i sprawią, że klient poczuje się naprawdę doceniony. Takie rzeczy jak rabaty urodzinowe, dostęp premium dla częstych klientów czy drobne akcenty świąteczne robią różnicę. Najlepszym sposobem na pokazanie klientom, że są dla Ciebie naprawdę wyjątkowi, jest traktowanie ich jako jednostki, a nie w sposób uogólniony, bez personalizacji i uczłowieczenia.

Sprawy do rozważenia

Podczas gdy podstawowa wiadomość z podziękowaniem zostanie dobrze przyjęta przez naszych odbiorców, zawsze powinniśmy pójść o krok dalej i przejść tę dodatkową milę, aby dać konsumentowi znać, że naprawdę nam na nim zależy i że jest dla nas ważny.

Personalizacja komunikatów jest niezbędna. O ile nie jest to tak wykonalne w przypadku masowego wręczania kartek, które zostały wydrukowane, o tyle możemy to zrobić za pomocą środków cyfrowych, np. poczty elektronicznej. Dodanie imienia konsumenta zmienia ton maila i czyni go znacznie bardziej relatywnym. To w połączeniu z bliskim i zaangażowanym tonem komunikacji z klientami jest idealnym sposobem, aby dać im znać, że są dla Ciebie ważni i że cenisz ich lojalność.

Czasami słowa biorą górę i dlatego zalecamy, aby wiadomościom z podziękowaniami towarzyszył jakiś gest lub działanie. Na przykład, oprócz pozostawienia kartki z podziękowaniem za zakup wewnątrz torby z produktem, można również dołączyć prezent, taki jak czekolada, cukierki itp. Tak długo, jak jest to zgodne z Twoim biznesem, klient to doceni. Wartość zaskoczenia szczegółem plus listem z podziękowaniami daje im do zrozumienia, że zależy Ci na zadowoleniu Twoich klientów.

To normalne, że lubimy czuć się wysłuchani i brani pod uwagę, to samo dotyczy naszych klientów. Jednym ze sposobów podziękowania częstym klientom jest zapytanie ich o opinię na temat Twojego produktu lub usługi. Dzięki temu zrozumieją, że zależy Ci na nich i że ich opinie są dla Ciebie cenne.

Szczegóły są kluczowe, jeśli chodzi o okazywanie wdzięczności, ponieważ nasi klienci będą mogli zidentyfikować firmy, które rzeczywiście doceniają ich zakupy i te, które postrzegają ich jedynie jako część masy konsumpcyjnej. Na koniec dnia wybierają firmy, które traktują ich jako osoby , biorą pod uwagę ich opinie i dokładają starań, aby ich zadowolić.

Artykuły powiązane

  1. Jak stworzyć protokół obsługi klienta, który sprawi, że klienci Cię pokochają i będą wracać?
  2. Przykłady skarg i zażaleń klientów
  3. Stwórz pytania do badania satysfakcji, które faktycznie pomogą Ci podjąć decyzje.